Životopisný príbeh zakladateľa značky McDonald’s.

dátum: 20.10.19-19:16

"Buď ľudí úplne očarí, alebo ich celkom odpudí. No dokonca aj jeho nepriatelia sa zhodnú na tom, že tri veci vie Ray Kroc robiť dokonale: predávať hamburgery, zarábať peniaze a rozprávať príbehy."

McDonald’s kniha - mckniha

Ray Kroc bol svojho času na prednáškach ekonómie na Harvarde považovaný za “Henryho Forda sektoru služieb”. Zaslúžil sa o rozkvet franšízového podnikania a tento úspešný obchodný model napodobnilo a stále využíva množstvo firiem. Časopis TIME MAGAZINE ho zaradil mezi 100 najvplyvnejších osobností storočia.

McDonald’s kniha - Tvrdo vydretý úspech

Knihu ocení každý, kto má ambície vybudovať vlastnú firmu, či už má dvadsať, alebo päťdesiat rokov. Jej vydanie finančne podporili Zoltán Vida a Anton Novotný - dlhoroční franšízisti McDonald’s. Ich nadšenie pre značku je aj po 18 rokoch v branži obdivuhodné. Rozhodli sa, že chcú dostať skutočný príbeh McDonald’s medzi slovenských čitateľov, aby inšpiroval, motivoval a povzbudil zároveň.

Ďakujeme za dôveru a veríme, že sa kniha bude páčiť. Objednať si ju môžete tu: www.mckniha.sk a tešíme sa na vaše recenzie s hashtagom #mckniha.